-
BSGo - aplikacja mobilna
Korzystaj z usług bankowych ze swojego smartfona
Zarządzaj bezpiecznie
|
|
Aplikacja mobilna BSGoTwój Bank
|
|
Jeszcze więcej funkcji ułatwiających bankowanie w aplikacji
Uwaga! Domyślny limit maksymalnej płatności w aplkacji BS GO wynosi 1000 zł.
Przewodniki po aplikacji BSGo
Przewodnik PDF:
Przewodnik wideo:
Link do playlisty: Poznaj BSGo
W ramach playlisty udostępnione zostały filmy:
- Aktywowanie aplikacji BSGo - Jesteś nowym klientem banku spółdzielczego? Sprawdź, jak aktywować aplikację mobilną BSGo.
- Realizacja zlecenia w BSGo - Sprawdź, jak kompleksowo obsługiwać przelewy w aplikacji mobilnej BSGo.
- Autoryzacja przelewu z BSGo - Sprawdź, jak w prosty sposób możesz autoryzować przelewy wykorzystując aplikację mobilną BSGo.
Pytania i odpowiedzi
-
W jaki sposób bezpiecznie bankować przez internet i w aplikacji?
Zachęcamy do zapoznania się z zasadami bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej opracowanymi przez Związek Banków Polskich:
-
Ile mam czasu na potwierdzenie bądź odrzucenie operacji?
Na potwierdzenie bądź odrzucenie operacji użytkownik ma 5 minut. Czas jest prezentowany w aplikacji po wyświetleniu szczegółów operacji.
-
Co się stanie jeśli odłączę urządzenie od swojej bankowości internetowej?
Odłączenie (dezaktywacja) aplikacji oznacza utratę dostępu do bankowości mobilnej, a także internetowej. W celu jego przywrócenia konieczne jest ponowne sparowanie aplikacji.
-
W jakich sytuacjach mogę być poproszony o zatwierdzenie operacji w aplikacji?
Aplikacja prosi o zatwierdzenie m.in. wysyłania przelewu, stworzenia szablonu, czy zaakceptowania paczek przelewów i przekazaniu ich do realizacji.
-
Jak mogę zrezygnować z aplikacji BSGo?
W celu rezygnacji z aplikacji BSGo konieczna jest dezaktywacja, której można dokonać z poziomu menu aplikacji wybierając opcję „Dezaktywuj” bądź z bankowości internetowej.
-
Jak mogę zmienić metodę autoryzacji?
Aby zmienić metodę autoryzacji konieczny jest kontakt z bankiem lub złożenie wniosku przez bankowość internetową (Wnioski -> Złóż wniosek -> Wnioski różne -> Zmiana środka dostępu).
-
Czy mogę korzystać bezpiecznie z aplikacji BSGo, gdy korzystam z internetu komórkowego lub sieci publicznych np. w kawiarni?
W celu zwiększenia bezpieczeństwa zalecamy korzystanie z aplikacji BSGo z wykorzystaniem transmisji danych sieci komórkowych lub zaufanych sieci WI-FI.
-
Kto może korzystać z aplikacji BSGo?
Z aplikacji może korzystać każdy klient Banku Spółdzielczego w Iłowej, który posiada ROR oraz złożył wniosek o dostęp do bankowości internetowej.
-
Skąd mogę pobrać aplikację BSGo?
Aplikacja jest dostępna w sklepach Google Play, Apple AppStore oraz HUAWEI AppGallery
-
Co umożliwia aplikacja mobilna BSGo?
Aplikacja BSGo pozwala na:
- Obsługę rachunków (saldo, historia i szczegóły),
- Realizację przelewów (między własnymi rachunkami, na dowolne rachunki krajowe, podatkowe oraz walutowe), a także tworzenie zleceń stałych,
- Obsługę szablonów przelewów,
- Zakładanie i zrywanie lokat,
- Obsługę kredytów (saldo, szczegóły i spłata),
- Dostęp do informacji o kartach płatniczych, zmiana limitów i możliwość zastrzeżenia,
- Szybkie płatności i przelewy na numer telefonu BLIK,
- Bieżący wgląd w informacje o zaciągniętych pożyczkach (historia, harmonogram, szczegóły),
- Dostosowanie aplikacji do indywidualnych potrzeb, dzięki własnym skrótom na pulpicie do najczęściej wykorzystywanych funkcji,
- Logowanie PIN-em lub biometrycznie,
- Sprawdzanie salda bez konieczności logowania do aplikacji,
- Odbieranie powiadomień PUSH o zdarzeniach na rachunkach, jak również informacji wysyłanych przez bank,
- Autoryzację PIN-em operacji zleconych w mobilnym lub internetowym kanale banku.
-
Na jakich telefonach działa aplikacja BSGo?
Aplikacja działa na telefonach z systemem Android w wersji 6.0 lub nowszej, a także na telefonach z systemem iOS w wersji 11.0 lub nowszej, a także na telefonach Huawei.
-
Czy aplikacja BSGo działa na tabletach?
Tak. Aplikacja jest dostępna na tablety z systemem Android lub iPadOS.
-
Na ilu urządzeniach może działać BSGo?
Na jednym urządzeniu. Jeden użytkownik może mieć sparowaną jedną aplikację BSGo tylko z jednym smartfonem lub tabletem.
-
Jak aktywować aplikację BSGo na telefonie?
Po pobraniu i zainstalowaniu aplikacji należy ją aktywować w kilku krokach:
- Wprowadzić kod aktywacyjny wygenerowany w systemie bankowości internetowej (logowanie za pomocą kanału WWW – tradycyjna przeglądarka internetowa)
- Wprowadzić kod przesłany za pomocą SMS na numer telefonu użytkownika bankowości internetowej
- Nadać i potwierdzić własny kod PIN (minimum 5 cyfr)
- Ustawić metodę logowania (za pomocą kodu PIN lub biometrycznie – odciskiem palca lub FaceID)
-
Co mogę zrobić bez zalogowania się do aplikacji?
Bez konieczności logowania aplikacja BSGo pozwala na podgląd salda na rachunku.
-
Czy potrzebuję dostępu do Internetu, aby potwierdzać operacje?
Tak, dostęp do internetu jest niezbędny do potwierdzania operacji.
-
Jak zatwierdzam transakcję – kodem do aplikacji, odciskiem palca czy PIN-em?
Zatwierdzenie operacji odbywa się w dwóch etapach:
- Logowanie do aplikacji przy użyciu wcześniej ustawionego kodu PIN lub metody biometrycznej (odcisk palca lub Face ID).
- Potwierdzenie operacji poprzez wpisanie ustawionego kodu PIN.
-
Czym są powiadomienia autoryzacyjne?
Są to powiadomienia typu PUSH wysyłane przez aplikację w momencie konieczności autoryzacji operacji przez użytkownika.
-
Czy kod PIN do aplikacji jest niezbędny? Jak go ustawić?
Nadanie kodu PIN jest niezbędne i znacznie zwiększa bezpieczeństwo aplikacji BSGo. Kod PIN jest ustawiany przez użytkownika na etapie aktywacji aplikacji.
-
Czy mogę zmienić PIN do BSGo z poziomu aplikacji?
Tak. Należy skorzystać z opcji Zmiana PIN, która umożliwia ustawienie nowego kodu PIN do aplikacji BSGo.
-
Jak włączyć mobilną autoryzację?
Aby włączyć mobilną autoryzację należy odwiedzić jedną z placówek Banku lub złożyć wniosek z poziomu bankowości internetowej (Wnioski -> Złóż wniosek -> Wnioski różne -> Zmiana środka dostępu). Mobilna autoryzacja służy do potwierdzania operacji i zastępuje SMS-y autoryzacyjne.
-
Mam konto wspólne. Jak działa wtedy aplikacja BSGo?
Aplikacja BSGo pozwala na dodanie kilku użytkowników (kilku loginów) na jednym telefonie.
-
Czy mogę korzystać z kilku identyfikatorów w jednej aplikacji BSGo?
Tak, aplikacja BSGo umożliwia korzystanie z kilku identyfikatorów w jednej aplikacji BSGo.
-
Czy mogę korzystać z konta osobistego i firmowego podczas jednego logowania do aplikacji BSGo?
Tak. W opcji „Ustawienia” możliwa jest zmiana używanego kontekstu – osobistego lub firmowego.
-
Jak mogę ustawić i zmienić limity w aplikacji BSGo?
Zmiana limitów do rachunku oraz kanałów dostępne jest w opcji „Limity”.
-
Czy mogę dostosować pulpit w aplikacji BSGo tak, jak w pełnej wersji bankowości?
Tak, istnieje taka możliwość. Z menu głównego należy wybrać opcję „Dostosuj pulpit”.
-
Czy mogę usunąć lub oznaczyć jako przeczytane powiadomienia i wiadomości?
Tak, istnieje możliwość zbiorczego usunięcia lub oznaczenia powiadomień. Z menu „Więcej” wybrać opcję „Powiadomienia”.
-
Czy mogę zmienić nazwę rachunku w aplikacji BSGo i czy zmiana nastąpi również w pełnej wersji bankowości?
Tak. Istnieje taka możliwość i zmiana nastąpi również w aplikacji desktopowej.
-
Jakich znaków nie mogę używać w opisie przelewu?
Znaki, których nie można używać w opisie przelewu w BSGo to: ? ” ’ ~` | √ π ÷ · × ¶ ∆ £ ¢ € ¥ ° \ © ® ™ ✓
-
Nie otrzymałem powiadomienia PUSH / powiadomienia autoryzacyjnego – jak potwierdzić operację?
W przypadku braku powiadomienia należy upewnić się, czy działa połączenie z internetem oraz zweryfikować komunikat wyświetlany po zalogowaniu do aplikacji BSGo.
-
Odłączyłem urządzenie w aplikacji internetowej lub aplikacji i nie działa mi teraz aplikacja BSGo. Co zrobić?
Należy ponownie sparować aplikację. Zachęcamy do obejrzenia poradnika wideo: https://youtu.be/DRul4NhVIQQ
-
Jak mogę sprawdzić na którym moim urządzeniu działa aplikacja BSGo?
Informacja o aktualnie sparowanym urządzeniu znajduje się w bankowości internetowej w opcji „Ustawienia” ->”Aplikacja mobilna”.
-
Zmieniam kartę SIM w telefonie. Co się stanie z aplikacją BSGo?
Aplikacja BSGo nie jest powiązana z kartą SIM użytkownika i pozostanie zainstalowana na smartfonie. Można z niej korzystać używając dotychczasowego loginu i PIN-u. Jeżeli nastąpiła zmiana numeru telefonu należy powiadomić o tym Bank.
-
Przekładam kartę SIM do innego telefonu lub zmieniam urządzenie. Co się stanie z aplikacją BSGo?
W przypadku zmiany urządzenia należy dezaktywować aplikację na poprzednim telefonie, a następnie sparować ją na nowym. Jeżeli aplikacja nie została dezaktywowana konieczny jest kontakt z Bankiem.
-
Korzystam z aplikacji BSGo powiązanej z rachunkiem w Banku Spółdzielczym w Iłowej. Co powinienem zrobić jeżeli zmienię numer telefonu?
Zmianę numeru telefonu należy zgłosić do Banku.
-
Czy mam zgłaszać do Banku kradzież, uszkodzenie, zgubienie telefonu w celu zablokowania aplikacji?
Tak, kradzież, uszkodzenie, zgubienie telefonu powinno zostać zgłoszone do Banku w celu zablokowania aplikacji.
-
Czy mogę korzystać z aplikacji BSGo na telefonach „zrootowanych”?
Nie zalecamy korzystać z aplikacji BSGo na telefonach „zrootowanych”.
-
Mam uwagi dotyczące działania aplikacji BSGo – gdzie mogę je zgłosić?
Aby zgłosić uwagi dotyczące działania aplikacji BSGo skontaktuj się ze Bankiem.