Skip to main content
  • BSGo - aplikacja mobilna

    BSGo - aplikacja mobilna

    Korzystaj z usług bankowych ze swojego smartfona

    bsgo 03

    Zarządzaj bezpiecznie
    swoimi finansami.

     

    Pamiętaj!

    • Nie instaluj aplikacji z nieznanych źródeł!
      Pobierz ją tylko ze sklepów Google Play, AppStore i AppGallery.
    • Instaluj aktualizacje aplikacji by uzyskać niezbędną ochronę.
    • Ustaw limity na operacje w bankowości internetowej i mobilnej.
       

    Aplikacja mobilna BSGo

    Twój Bank
    zawsze pod ręką!

    dbutton1 dbutton2 dbutton3

     BSGo App Asseco
       

    Jeszcze więcej funkcji ułatwiających bankowanie w aplikacji

    Obsługa płatności poprzez aplikację mobilną.
    Zarządzanie produktami w aplikacji mobilnej.
    Ergonomia w nawigacji, przyjazny interfejs.
    Wskaźnik salda przed zalogowaniem – kwotowo lub procentowo.
    Praca w kontekście klienta detalicznego i korporacyjnego.
    Mobilna autoryzacja za pomocą aplikacji mobilnej
    Autodealing (platforma walutowa) - możliwość transakcji wymiany walutowej.
    Obsługa kart płatniczych, możliwość zablokowania karty (czasowo lub na stałe), zmiany limitów.
    Możliwość zmiany limitów gotówkowych, bezgotówkowych i internetowych.

    Uwaga! Domyślny limit maksymalnej płatności w aplkacji BS GO wynosi 1000 zł.

    Przewodniki po aplikacji BSGo

    Przewodnik PDF:

    Przewodnik po aplikacji BSGo

    Przewodnik wideo:

    Link do playlisty: youtube Poznaj BSGo

    W ramach playlisty udostępnione zostały filmy:

    1. Aktywowanie aplikacji BSGo - Jesteś nowym klientem banku spółdzielczego? Sprawdź, jak aktywować aplikację mobilną BSGo.
    2. Realizacja zlecenia w BSGo - Sprawdź, jak kompleksowo obsługiwać przelewy w aplikacji mobilnej BSGo.
    3. Autoryzacja przelewu z BSGo - Sprawdź, jak w prosty sposób możesz autoryzować przelewy wykorzystując aplikację mobilną BSGo.

    Pytania i odpowiedzi

    1. W jaki sposób bezpiecznie bankować przez internet i w aplikacji?

      Zachęcamy do zapoznania się z zasadami bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej opracowanymi przez Związek Banków Polskich:

    2. Ile mam czasu na potwierdzenie bądź odrzucenie operacji?

      Na potwierdzenie bądź odrzucenie operacji użytkownik ma 5 minut. Czas jest prezentowany w aplikacji po wyświetleniu szczegółów operacji.

    3. Co się stanie jeśli odłączę urządzenie od swojej bankowości internetowej?

      Odłączenie (dezaktywacja) aplikacji oznacza utratę dostępu do bankowości mobilnej, a także internetowej. W celu jego przywrócenia konieczne jest ponowne sparowanie aplikacji.

    4. W jakich sytuacjach mogę być poproszony o zatwierdzenie operacji w aplikacji?

      Aplikacja prosi o zatwierdzenie m.in. wysyłania przelewu, stworzenia szablonu, czy zaakceptowania paczek przelewów i przekazaniu ich do realizacji.

    5. Jak mogę zrezygnować z aplikacji BSGo?

      W celu rezygnacji z aplikacji BSGo konieczna jest dezaktywacja, której można dokonać z poziomu menu aplikacji wybierając opcję „Dezaktywuj” bądź z bankowości internetowej.

    6. Jak mogę zmienić metodę autoryzacji?

      Aby zmienić metodę autoryzacji konieczny jest kontakt z bankiem lub złożenie wniosku przez bankowość internetową (Wnioski -> Złóż wniosek -> Wnioski różne -> Zmiana środka dostępu).

    7. Czy mogę korzystać bezpiecznie z aplikacji BSGo, gdy korzystam z internetu komórkowego lub sieci publicznych np. w kawiarni?

      W celu zwiększenia bezpieczeństwa zalecamy korzystanie z aplikacji BSGo z wykorzystaniem transmisji danych sieci komórkowych lub zaufanych sieci WI-FI.

    8. Kto może korzystać z aplikacji BSGo?

      Z aplikacji może korzystać każdy klient Banku Spółdzielczego w Iłowej, który posiada ROR oraz złożył wniosek o dostęp do bankowości internetowej.

    9. Skąd mogę pobrać aplikację BSGo?

      Aplikacja jest dostępna w sklepach Google Play, Apple AppStore oraz HUAWEI AppGallery

    10. Co umożliwia aplikacja mobilna BSGo?

      Aplikacja BSGo pozwala na:

      1. Obsługę rachunków (saldo, historia i szczegóły),
      2. Realizację przelewów (między własnymi rachunkami, na dowolne rachunki krajowe, podatkowe oraz walutowe), a także tworzenie zleceń stałych,
      3. Obsługę szablonów przelewów,
      4. Zakładanie i zrywanie lokat,
      5. Obsługę kredytów (saldo, szczegóły i spłata),
      6. Dostęp do informacji o kartach płatniczych, zmiana limitów i możliwość zastrzeżenia,
      7. Szybkie płatności i przelewy na numer telefonu BLIK,
      8. Bieżący wgląd w informacje o zaciągniętych pożyczkach (historia, harmonogram, szczegóły),
      9. Dostosowanie aplikacji do indywidualnych potrzeb, dzięki własnym skrótom na pulpicie do najczęściej wykorzystywanych funkcji,
      10. Logowanie PIN-em lub biometrycznie,
      11. Sprawdzanie salda bez konieczności logowania do aplikacji,
      12. Odbieranie powiadomień PUSH o zdarzeniach na rachunkach, jak również informacji wysyłanych przez bank,
      13. Autoryzację PIN-em operacji zleconych w mobilnym lub internetowym kanale banku.

    11. Na jakich telefonach działa aplikacja BSGo?

      Aplikacja działa na telefonach z systemem Android w wersji 6.0 lub nowszej, a także na telefonach z systemem iOS w wersji 11.0 lub nowszej, a także na telefonach Huawei.

    12. Czy aplikacja BSGo działa na tabletach?

      Tak. Aplikacja jest dostępna na tablety z systemem Android lub iPadOS.

    13. Na ilu urządzeniach może działać BSGo?

      Na jednym urządzeniu. Jeden użytkownik może mieć sparowaną jedną aplikację BSGo tylko z jednym smartfonem lub tabletem.

    14. Jak aktywować aplikację BSGo na telefonie?

      Po pobraniu i zainstalowaniu aplikacji należy ją aktywować w kilku krokach:

      1. Wprowadzić kod aktywacyjny wygenerowany w systemie bankowości internetowej (logowanie za pomocą kanału WWW – tradycyjna przeglądarka internetowa)
      2. Wprowadzić kod przesłany za pomocą SMS na numer telefonu użytkownika bankowości internetowej
      3. Nadać i potwierdzić własny kod PIN (minimum 5 cyfr)
      4. Ustawić metodę logowania (za pomocą kodu PIN lub biometrycznie – odciskiem palca lub FaceID)

    15. Co mogę zrobić bez zalogowania się do aplikacji?

      Bez konieczności logowania aplikacja BSGo pozwala na podgląd salda na rachunku.

    16. Czy potrzebuję dostępu do Internetu, aby potwierdzać operacje?

      Tak, dostęp do internetu jest niezbędny do potwierdzania operacji.

    17. Jak zatwierdzam transakcję – kodem do aplikacji, odciskiem palca czy PIN-em?

      Zatwierdzenie operacji odbywa się w dwóch etapach:

      1. Logowanie do aplikacji przy użyciu wcześniej ustawionego kodu PIN lub metody biometrycznej (odcisk palca lub Face ID).
      2. Potwierdzenie operacji poprzez wpisanie ustawionego kodu PIN.

    18. Czym są powiadomienia autoryzacyjne?

      Są to powiadomienia typu PUSH wysyłane przez aplikację w momencie konieczności autoryzacji operacji przez użytkownika.

    19. Czy kod PIN do aplikacji jest niezbędny? Jak go ustawić?

      Nadanie kodu PIN jest niezbędne i znacznie zwiększa bezpieczeństwo aplikacji BSGo. Kod PIN jest ustawiany przez użytkownika na etapie aktywacji aplikacji.

    20. Czy mogę zmienić PIN do BSGo z poziomu aplikacji?

      Tak. Należy skorzystać z opcji Zmiana PIN, która umożliwia ustawienie nowego kodu PIN do aplikacji BSGo.

    21. Jak włączyć mobilną autoryzację?

      Aby włączyć mobilną autoryzację należy odwiedzić jedną z placówek Banku lub złożyć wniosek z poziomu bankowości internetowej (Wnioski -> Złóż wniosek -> Wnioski różne -> Zmiana środka dostępu). Mobilna autoryzacja służy do potwierdzania operacji i zastępuje SMS-y autoryzacyjne.

    22. Mam konto wspólne. Jak działa wtedy aplikacja BSGo?

      Aplikacja BSGo pozwala na dodanie kilku użytkowników (kilku loginów) na jednym telefonie.

    23. Czy mogę korzystać z kilku identyfikatorów w jednej aplikacji BSGo?

      Tak, aplikacja BSGo umożliwia korzystanie z kilku identyfikatorów w jednej aplikacji BSGo.

    24. Czy mogę korzystać z konta osobistego i firmowego podczas jednego logowania do aplikacji BSGo?

      Tak. W opcji „Ustawienia” możliwa jest zmiana używanego kontekstu – osobistego lub firmowego.

    25. Jak mogę ustawić i zmienić limity w aplikacji BSGo?

      Zmiana limitów do rachunku oraz kanałów dostępne jest w opcji „Limity”.

    26. Czy mogę dostosować pulpit w aplikacji BSGo tak, jak w pełnej wersji bankowości?

      Tak, istnieje taka możliwość. Z menu głównego należy wybrać opcję „Dostosuj pulpit”.

    27. Czy mogę usunąć lub oznaczyć jako przeczytane powiadomienia i wiadomości?

      Tak, istnieje możliwość zbiorczego usunięcia lub oznaczenia powiadomień. Z menu „Więcej” wybrać opcję „Powiadomienia”.

    28. Czy mogę zmienić nazwę rachunku w aplikacji BSGo i czy zmiana nastąpi również w pełnej wersji bankowości?

      Tak. Istnieje taka możliwość i zmiana nastąpi również w aplikacji desktopowej.

    29. Jakich znaków nie mogę używać w opisie przelewu?

      Znaki, których nie można używać w opisie przelewu w BSGo to: ? ” ’ ~` | √ π ÷ · × ¶ ∆ £ ¢ € ¥ ° \ © ® ™ ✓

    30. Nie otrzymałem powiadomienia PUSH / powiadomienia autoryzacyjnego – jak potwierdzić operację?

      W przypadku braku powiadomienia należy upewnić się, czy działa połączenie z internetem oraz zweryfikować komunikat wyświetlany po zalogowaniu do aplikacji BSGo.

    31. Odłączyłem urządzenie w aplikacji internetowej lub aplikacji i nie działa mi teraz aplikacja BSGo. Co zrobić?

      Należy ponownie sparować aplikację. Zachęcamy do obejrzenia poradnika wideo: https://youtu.be/DRul4NhVIQQ

    32. Jak mogę sprawdzić na którym moim urządzeniu działa aplikacja BSGo?

      Informacja o aktualnie sparowanym urządzeniu znajduje się w bankowości internetowej w opcji „Ustawienia” ->”Aplikacja mobilna”.

    33. Zmieniam kartę SIM w telefonie. Co się stanie z aplikacją BSGo?

      Aplikacja BSGo nie jest powiązana z kartą SIM użytkownika i pozostanie zainstalowana na smartfonie. Można z niej korzystać używając dotychczasowego loginu i PIN-u. Jeżeli nastąpiła zmiana numeru telefonu należy powiadomić o tym Bank.

    34. Przekładam kartę SIM do innego telefonu lub zmieniam urządzenie. Co się stanie z aplikacją BSGo?

      W przypadku zmiany urządzenia należy dezaktywować aplikację na poprzednim telefonie, a następnie sparować ją na nowym. Jeżeli aplikacja nie została dezaktywowana konieczny jest kontakt z Bankiem.

    35. Korzystam z aplikacji BSGo powiązanej z rachunkiem w Banku Spółdzielczym w Iłowej. Co powinienem zrobić jeżeli zmienię numer telefonu?

      Zmianę numeru telefonu należy zgłosić do Banku.

    36. Czy mam zgłaszać do Banku kradzież, uszkodzenie, zgubienie telefonu w celu zablokowania aplikacji?

      Tak, kradzież, uszkodzenie, zgubienie telefonu powinno zostać zgłoszone do Banku w celu zablokowania aplikacji.

    37. Czy mogę korzystać z aplikacji BSGo na telefonach „zrootowanych”?

      Nie zalecamy korzystać z aplikacji BSGo na telefonach „zrootowanych”.

    38. Mam uwagi dotyczące działania aplikacji BSGo – gdzie mogę je zgłosić?

      Aby zgłosić uwagi dotyczące działania aplikacji BSGo skontaktuj się ze Bankiem.

    Napisz do nas

    Infolinia Banku Spółdzielczego w Iłowej

    Centrala Banku - tel. 68 360 03 45 (czynna od pon. do pt. od 7:45 do 15:45)

    Oddział w Żarach - tel. 68 363 09 00 (czynna od pon. do pt. od 8:00 do 16:00)

    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zastrzeganie kart

    Grupa BPS - tel. 86 215 50 50

    Ogólnopolski system zastrzegania kart - tel. 828 828 828

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Iłowej, tel. 68 360 03 45, Oddział w Żarach tel. 68 363 09 00, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.