Szanowni Klienci, informujemy, że w związku z planowanymi pracami konserwacyjnymi od godziny 14:30 w dniu 26.11.2021r. (piątek) do godziny 7:45 w dniu 29.11.2021r. (poniedziałek) usługi bankowości elektronicznej będą niedostępne. W czasie konserwacji nie będą dostępne usługi powiązane z bankowością internetową:
- dostęp do bankowości internetowej za pomocą strony internetowej i aplikacji mobilnej,
- szybkie płatności internetowe (PayByNet)
- logowanie do profilu zaufanego przez MojeID.
Za utrudnienia serdecznie przepraszamy. Przerwa konserwacyjna może ulec skróceniu.
Informacja dla Klientów Banku Spółdzielczego w Iłowej, Oddział Żary:
Od 29.11.2021r. przy logowaniu ze strony www.bsilowa.pl należy wybrać opcję ZALOGUJ SIĘ – NOWA BANKOWOŚĆ INTERNETOWA KLIENCI INDYWIDUALNI I FIRMY.
Loginy do nowej bankowości internetowej ulegną zmianie - do dotychczasowego loginu należy dodać przedrostek TR przykład: TR000001
Ze starej bankowości zostaną przeniesione rachunki, aktywne zlecenia i szablony z wyjątkiem historii do 26.11.2021r., która będzie do wglądu tylko w starej bankowości internetowej.
Uprzejmie prosimy o zaplanowanie i realizację wszystkich operacji z odpowiednim wyprzedzeniem.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z przewodnikami korzystania z nowej bankowości internetowej.
Korzystanie z bankowości internetowej - Filmy instruktażowe
Aplikacja mobilna - Filmy instruktażowe
Autoryzacja SMS - Filmowy Przewodnik pierwszego logowania dla Klientów Oddziału Żary
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Bankiem:
Oddział w Żarach: 68 363 09 15, 68 363 09 07
Centrala BS Iłowa: 68 360 03 45
Bank Spółdzielczy w Iłowej, tel. 68 360 03 45, Oddział w Żarach tel. 68 363 09 00, email: